Elle (UK) Abo

Ausgabe 002/2025
Aktuelle Ausgabe

FUTURE FACING
AS THE ARTISTIC DIRECTOR OF WOMEN’S COLLECTIONS AT LOUIS VUITTON, NICOLAS GHESQUIERE IS ONE OF THE MOST INFLUENTIAL PEOPLE IN FASHION. AND NOW, WITH 11 YEARS AT THE HOUSE UNDER HIS BELT, AND FOUR MORE TO COME, HE HAS THE ULTIMATE LUXURY: LONGEVITY. THE DESIGNER OPENS UP TO KENYA HUNT ABOUT THE POWER IN PLAYING THE LONG GAME

THE DICHOTOMY OF A STAR
WITH EMMY, GRAMMY AND TONY AWARDS AT HOME, CYNTHIA ERIVO HAS PROVEN HERSELF A MASTER AT BRINGING BOTH STRENGTH AND VULNERABILITY TO HER ROLES. NOW, AFTER THE RECORD-BREAKING RELEASE OF WICKED, COULD AN OSCAR BE NEXT? THE ACTOR OPENS UP TO AFUA HIRSCH ABOUT HER HOPES AND FEARS

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 001/2025

Best friends forever?
MISMATCHED FINANCES. OPPOSING IDEOLOGIES. CHANGING JOBS, LOVE LIVES, FAMILY STRUCTURES – THE LIST GOES ON… 2024 HAS BEEN A YEAR THAT TESTED OUR FRIENDSHIPS IN MANY WAYS. SO JUST HOW DO YOU NAVIGATE A RAPIDLY CHANGING WORLD WITH YOUR CLOSEST RELATIONSHIPS INTACT?

TURNING THE PAGE
AFTER HER MOTHER LISA MARIE PRESLEY DIED IN 2023, RILEY KEOUGH WANTED TO PAY HOMAGE TO HER BY FINISHING THE MEMOIR SHE HAD STARTED. LAURA ANTONIA JORDAN FINDS THE RESULT IS A BOOK AS RAW AS IT IS TENDER, AND A NEW AUTHOR SEEKING OUT BEAUTY IN THE WORLD…

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 010/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 009/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 008/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 007/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 006/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 005/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe 004/2024


Inhaltsverzeichnis

Porträt von Elle (UK)

Die Elle (UK) ist ein echter „Global Player“ unter den Zeitschriften. Das 1945 gegründete französische Magazin erscheint in 43 Sprachen und mehr als 90 Ländern rund um den Globus. Die Erstausgabe in England erschien 1985, seitdem können sich Frauen einmal im Monat unter dem Claim „Stil – überall“ informieren.

Welche Inhalte bietet die Elle (UK)?

Die Elle (UK) ist eine Frauenzeitschrift der klassischen Sorte. Gemeint ist damit, dass sich das Magazin in erster Linie Themen wie Mode, Beauty bzw. Schönheitspflege sowie Lifestyle widmet. Seit den 1960er-Jahren gilt das Magazin als stilprägend und hat immer wieder Trends gesetzt. Die Elle (UK) schließt sich diesem Konzept seit seiner ersten Ausgabe nahtlos an.
Weltweit handelt es sich um eine der größten und einflussreichsten Zeitschriften ihrer Art. Das liegt auch daran, dass das Magazin in nahezu allen Metropolen der Welt eigene Redaktionen betreibt und damit einen kosmopolitischen Glamour verbreitet.

Wer sollte die Elle (UK) lesen?

Die Elle (UK) wendet sich an moderne Frauen mit einem hohen Bildungsgrad. Die Altersgruppe liegt zwischen Mitte 20 und Ende 40. Kennzeichnend ist ein hohes Qualitätsbewusstsein.

Das Besondere an der Elle (UK)

Besonders an der Elle (UK) ist in erster Linie ihr großer Einfluss und ihre Rolle als stilprägendes Frauenmagazin. Mit diesem Konzept wird eine Auflage von rund 141.000 Exemplaren (Verlagsangabe 2016) der deutschsprachigen Ausgabe verkauft, weltweit sind es mehr als eine Million Exemplare.

  • erscheint in englischer Sprache
  • internationales Format
  • stilprägend

Der Verlag hinter der Elle (UK)

Hinter der Elle (UK) steht der Hearst UK Verlag, der zur im Jahr 1887 gegründeten Hearst Corporation, mit Sitz in New York City gehört. Der Medienkonzern zählt zu den „Big Playern“ der Verlagshäuser. Mehr als 20.000 Mitarbeiter erwirtschaften einen Umsatz von 10,8 Mrd. US-Dollar. Hearst UK ist vornehmlich Herausgeber der britischen Ausgaben von Magazinen, die zum Hearst Magazine Verlag gehören. Dazu zählen unter anderem die bekannten Harper’s Bazaar (GB) und Elle Decoration (UK).
Mehr Informationen rund um die Hearst UK sind auf www.hearst.co.uk, dem Internetauftritt des Verlages, zu finden.

Alternativen zur Elle (UK)

Die Elle (UK) ist eine Modezeitschrift, wie sie im Buche steht. Da es sich um die britische Ausgabe handelt, ist sie der Kategorie der Internationalen Fashionmagazine zugeordnet. International ist auch die weitere große Auswahl in dieser Kategorie. Vogue US und Cosmopolitan (UK) sind zwei spannende englischsprachige Alternativen.

Elle (UK) Abo

Abonnement

Einzelhefte

Wählen Sie Ihr Abo

Edition: Print single
ProductOfferName: 12 Monate für 11
TitleDesciption: Jahresabo
Print

Mein Abo

Jederzeit kündbar
14,85 €
pro Ausgabe
10 Hefte
inkl. 1 gratis
148,50 € im Jahr
Edition: Print single
ProductOfferName: Geschenk 12 Monate für 11
TitleDesciption: Geschenk-Abo
Print

Geschenkabo

Endet automatisch
14,85 €
pro Ausgabe
10 Hefte
inkl. 1 gratis
148,50 € im Jahr
Edition: Epaper single
ProductOfferName: 1 Jahr E-Paper
TitleDesciption: Jahresabo
E-Paper

Mein Abo

Jederzeit kündbar
3,00 €
pro Ausgabe
10 Hefte
82% gespart
30,00 € im Jahr

Wann soll geliefert werden?

Wohin soll geliefert werden?
Sie möchten ein einzelnes Heft bestellen?
Wählen Sie Ihre
digitale Ausgabe
  • E-Paper
    002/2025
    2,00€
    88% gespart
  • E-Paper
    001/2025
    2,00€
    88% gespart
  • E-Paper
    010/2024
    Ausverkauft
    88% gespart
  • E-Paper
    009/2024
    2,00€
    88% gespart
  • E-Paper
    008/2024
    2,00€
    88% gespart
  • E-Paper
    007/2024
    2,00€
    88% gespart
  • E-Paper
    006/2024
    2,00€
    88% gespart
  • E-Paper
    005/2024
    2,00€
    88% gespart
  • E-Paper
    004/2024
    2,00€
    88% gespart
Sie möchten ein Abo abschließen?
Ausgabe
002/2025
Aktuelle Ausgabe

FUTURE FACING
AS THE ARTISTIC DIRECTOR OF WOMEN’S COLLECTIONS AT LOUIS VUITTON, NICOLAS GHESQUIERE IS ONE OF THE MOST INFLUENTIAL PEOPLE IN FASHION. AND NOW, WITH 11 YEARS AT THE HOUSE UNDER HIS BELT, AND FOUR MORE TO COME, HE HAS THE ULTIMATE LUXURY: LONGEVITY. THE DESIGNER OPENS UP TO KENYA HUNT ABOUT THE POWER IN PLAYING THE LONG GAME

THE DICHOTOMY OF A STAR
WITH EMMY, GRAMMY AND TONY AWARDS AT HOME, CYNTHIA ERIVO HAS PROVEN HERSELF A MASTER AT BRINGING BOTH STRENGTH AND VULNERABILITY TO HER ROLES. NOW, AFTER THE RECORD-BREAKING RELEASE OF WICKED, COULD AN OSCAR BE NEXT? THE ACTOR OPENS UP TO AFUA HIRSCH ABOUT HER HOPES AND FEARS

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
001/2025

Best friends forever?
MISMATCHED FINANCES. OPPOSING IDEOLOGIES. CHANGING JOBS, LOVE LIVES, FAMILY STRUCTURES – THE LIST GOES ON… 2024 HAS BEEN A YEAR THAT TESTED OUR FRIENDSHIPS IN MANY WAYS. SO JUST HOW DO YOU NAVIGATE A RAPIDLY CHANGING WORLD WITH YOUR CLOSEST RELATIONSHIPS INTACT?

TURNING THE PAGE
AFTER HER MOTHER LISA MARIE PRESLEY DIED IN 2023, RILEY KEOUGH WANTED TO PAY HOMAGE TO HER BY FINISHING THE MEMOIR SHE HAD STARTED. LAURA ANTONIA JORDAN FINDS THE RESULT IS A BOOK AS RAW AS IT IS TENDER, AND A NEW AUTHOR SEEKING OUT BEAUTY IN THE WORLD…

Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
010/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
009/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
008/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
007/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
006/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
005/2024


Inhaltsverzeichnis
Ausgabe
004/2024


Inhaltsverzeichnis

Porträt von Elle (UK)

Die Elle (UK) ist ein echter „Global Player“ unter den Zeitschriften. Das 1945 gegründete französische Magazin erscheint in 43 Sprachen und mehr als 90 Ländern rund um den Globus. Die Erstausgabe in England erschien 1985, seitdem können sich Frauen einmal im Monat unter dem Claim „Stil – überall“ informieren.

Welche Inhalte bietet die Elle (UK)?

Die Elle (UK) ist eine Frauenzeitschrift der klassischen Sorte. Gemeint ist damit, dass sich das Magazin in erster Linie Themen wie Mode, Beauty bzw. Schönheitspflege sowie Lifestyle widmet. Seit den 1960er-Jahren gilt das Magazin als stilprägend und hat immer wieder Trends gesetzt. Die Elle (UK) schließt sich diesem Konzept seit seiner ersten Ausgabe nahtlos an.
Weltweit handelt es sich um eine der größten und einflussreichsten Zeitschriften ihrer Art. Das liegt auch daran, dass das Magazin in nahezu allen Metropolen der Welt eigene Redaktionen betreibt und damit einen kosmopolitischen Glamour verbreitet.

Wer sollte die Elle (UK) lesen?

Die Elle (UK) wendet sich an moderne Frauen mit einem hohen Bildungsgrad. Die Altersgruppe liegt zwischen Mitte 20 und Ende 40. Kennzeichnend ist ein hohes Qualitätsbewusstsein.

Das Besondere an der Elle (UK)

Besonders an der Elle (UK) ist in erster Linie ihr großer Einfluss und ihre Rolle als stilprägendes Frauenmagazin. Mit diesem Konzept wird eine Auflage von rund 141.000 Exemplaren (Verlagsangabe 2016) der deutschsprachigen Ausgabe verkauft, weltweit sind es mehr als eine Million Exemplare.

  • erscheint in englischer Sprache
  • internationales Format
  • stilprägend

Der Verlag hinter der Elle (UK)

Hinter der Elle (UK) steht der Hearst UK Verlag, der zur im Jahr 1887 gegründeten Hearst Corporation, mit Sitz in New York City gehört. Der Medienkonzern zählt zu den „Big Playern“ der Verlagshäuser. Mehr als 20.000 Mitarbeiter erwirtschaften einen Umsatz von 10,8 Mrd. US-Dollar. Hearst UK ist vornehmlich Herausgeber der britischen Ausgaben von Magazinen, die zum Hearst Magazine Verlag gehören. Dazu zählen unter anderem die bekannten Harper’s Bazaar (GB) und Elle Decoration (UK).
Mehr Informationen rund um die Hearst UK sind auf www.hearst.co.uk, dem Internetauftritt des Verlages, zu finden.

Alternativen zur Elle (UK)

Die Elle (UK) ist eine Modezeitschrift, wie sie im Buche steht. Da es sich um die britische Ausgabe handelt, ist sie der Kategorie der Internationalen Fashionmagazine zugeordnet. International ist auch die weitere große Auswahl in dieser Kategorie. Vogue US und Cosmopolitan (UK) sind zwei spannende englischsprachige Alternativen.

Leserbewertungen
1 Jahr Freude schenken!
Bei einer Auswahl von über 1.800 Magazinen finden Sie das richtige Geschenk für jeden.
Newsletter abonnieren
Jede Woche Informationen zu Magazinen, Trends, Gutscheinen, Aktionen und Angeboten von Presseplus. Alles direkt in Ihrem Posteingang.

In der aktuellen Ausgabe von Elle (UK)

  • In WITH THE old
    With luxury brands increasingly looking to their archives, Tamison O’Connor explores why fashion will never fall out of love with nostalgia
  • INTRODUCING Nadine MOS
    The designer Nadine Mosallam has perfected lo-fi sensuality
  • IN CONVERSATION Pharrell WILLIAMS
    To mark his new collaboration with Moët & Chandon, ELLE talks to the musician and Louis Vuitton creative director about collective spirit, optimism and the power of celebration
  • THREADS OF CHANGE Enduring LOVE
    Caring for your clothes well is vital for a long-lasting wardrobe – and now, thanks to a fresh wave of chic speciality brands, it has never been easier, says Augustine Hammond
  • THE MEMO The cast of 2025
    Casting directors have reached the height of power. From celebrity cameos to the return of waifs, the SS25 season was full of impassioned debate about the ever-changing faces and bodies on the runway that are defining a new era of fashion
  • NEW IN BUCKLE up
    PREPARE TO MEET YOUR NEXT ACCESSORIES OBSESSION WITH OUR PICK OF THIS SEASON’S BEST
  • THE EDIT TRUE stripes
    A LITTLE MENSWEAR, A LOT OF EASE: LIGHT, LOOSE LAYERS KEEP THINGS COOL AS THE ICY WINTERSLOWLY STARTS TO THAW
  • JOIN US AT ELLE COLLECTIVE YOUR FASHION COMMUNITY
    Become an ELLE COLLECTIVE member and enjoy exclusive, invite-only events, behind-the-scenes content and special rewards curated by ELLE editors, as well as the opportunity to meet designers, stylists, artists, authors and thought-leaders from the ELLE family. LIMITED-TIME OFFER: JOIN TODAY FOR A YEAR FOR £99 (was £149)
  • THE BACKSTAGE BEAUT Y KIT
    LIMITED-TIME OFFER – JOIN ELLE COLLECTIVE FOR A YEAR FOR £149 £99 and get the limited-edition ELLE Backstage Beauty Kit, featuring 13 of our editors’ favourite products (including 12 full-size favourites), worth £376
  • JEWELLERY Pile it ON
    THE ONE RULE FOR STACKING JEWELLERY? MORE IS MORE. FOR MAXIMUM IMPACT, MIX, MATCH AND LAYER DAINTY PIECES, PLAYING WITH TEXTURE AND EXPERIMENTING WITH CONTRASTING METALS
  • DRESS CODE Spring CLEAN
    Declutter your wardrobe with crisp whites, polished accessories and sharp silhouettes
  • CULT BUY A seasonal reset
    ELLE’s editors take a fresh approach to the season
  • WELCOME TO THE SKINFORMATION ERA
    Inundated with instant fixes and self-proclaimed experts, social media has transformed skincare. Here, ELLE explores how to navigate the new age of digital dermatology
  • The future of skincare
    A complete guide to finding the best practitioners, tools, treatments and guidance to achieve your skincare goals
  • THE VERY HELPFUL, PRACTICAL GUIDE TO SKIN TRENDS
    A cheat sheet on what to look forward to this year
  • JUST ONE MORE THING…
    There’s plenty to get excited about. Here’s what the ELLE beauty team will be incorporating into their own routines
  • PLAYING TO TYPE
    Tailor your skincare to your lifestyle needs
  • 10 OF THE BEST cleansers
    REVEAL A CLEAN, DEWY CANVAS WITH THESE REFRESHING CLEANSING FORMULAS
  • A CLEAR VIEW
    FOR MEDINA AZALDIN, TREATING ADULT ACNE AND DISCOVERING THE PROFESSIONALS AND SUPPORT NETWORKS EXPOSING ‘GOOD-SKIN PRIVILEGE’ BECAME AN UNEXPECTED MENTAL-HEALTH SAVIOUR
  • NEVER STOP GROWING WITH UKLASH
    Experience longer, healthier lashes with UKLASH Volume Boost Mascara and enjoy 20% off its cult lash, brow and hair-growth serums with the code ELLE20. Race you to the checkout.
  • The editors on… SKIN HEALTH
    The formulas we rely on and the experts we follow to keep our complexions on top form
  • VISIBILITY IS REVOLUTIONARY
    POET, MODEL AND TRANS ACTIVIST KAI-ISAIAH JAMAL SITS DOWN WITH THEIR FRIEND, AUTHOR LIV LITTLE, TO DISCUSS THE PRESSURES TO CONFORM, FINDING JOY IN NOSTALGIAAND THE POWER OFSELF-BELIEF
  • ‘HOPE is a RADICAL COMMITMENT’
    AS HOSTILITY TO TRANS RIGHTS INCREASES WORLDWIDE, WE ASK THREE PROMINENT VOICES FROM THE COMMUNITY TO SHARE THEIR FEARS AND HOW TO HOLD ON TO OPTIMISM AND JOY
  • BE THE change
    WHAT DOES ACTIVISM LOOK LIKE IN 2025? ELLE SHINES A LIGHT ON THE CAMPAIGNERS AND TRAILBLAZERS WHO PROVE THAT RESISTING THE STATUS QUO TAKES MANY FORMS, BIG AND SMALL
  • Sleep, EAT, wear, REPEAT
    WHEN IT COMES TO WEARING SOMETHING YOU LOVE, HOW MUCH IS TOO MUCH? THERE’S NO SUCH THING. BINGE-WEAR AWAY, SAYSLAURA ANTONIA JORDAN
  • MAKING MOVES
    THIS SPRING, FASHION’S LOVE AFFAIR WITH THE WORLD OF DANCE TAKES ON A NEW DIMENSION WITH WHIMSICAL SPINS ON BALLET-INSPIRED CLASSICS
  • Fashioning THE 2020s
    IN A FRACTURED WORLD, WHAT DO PEOPLE WANT TO WEAR? VICTORIA MOSS EXPLORES THE TURBULENT DECADE’S INFLUENCE ON HOW WE DRESS AND THE WAY WE SHOP
  • The DOCTOR won’t SEE YOU NOW
    THE BUSINESS OF PERIMENOPAUSE AND ENDOMETRIOSIS IS BIGGER THAN EVER. AND YET, MEDICAL RESEARCH INTO BOTH REMAINS WOEFULLY UNDERFUNDED. NAOMI MAY INVESTIGATES THE FALL-OUT OF MEDICAL MISOGYNY, AND HOW IT’S AFFECTING OUR BODIES
  • To BE a GOOD MAN
    AS THE GENDER GAP WIDENS, AUTHOR AND PHOTOGRAPHER CALEB AZUMAH NELSON EXPLORES THE COMPLICATIONS OF MODERN MANHOOD AND HOW THE WOMEN AROUND HIM HAVE HELPED SHAPE HIS WORLD
  • In good faith
    AMID CONSTANT GLOBAL UPHEAVAL, IS IT ANY WONDER MORE OF US ARE TURNING TO MEGACHURCHES AND INSTAGRAM IMAMS TO SEEK PURPOSE AND MEANING THROUGH RELIGION? SHANNON MAHANTY INVESTIGATES
  • The interior life of… TAMU McPHERSON
    In Milan, the fashion creative has turned a storied family apartment into a kaleidoscope of colour
  • A life ELSEWHERE
    What happens when a holiday inspires a permanent move? As Alex Holder discovers, the joy lies not in where you move to, but who you become when you get there
  • EVERYONE’S GOING ON… Green getaways
    Whether it’s a leisurely stroll through a verdant vegetable garden or taking in an impressive mountain vista at the end of a hike, some of the most exciting travel offerings are green. It’s no wonder, now that 87% of global travellers want their holidays to be sustainable. In tune with this mood, 2025 boasts a range of new openings spanning eco-hotels, retreats and rail-only itineraries
  • Take a BOW
    Twelve years ago, Rihanna set the newsstand alight with an ELLE cover for the ages
Newsletter
Kontakt